Pedagog specjalny, terapeuta wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, oligofrenopedagog, surdopedagog, terapeuta ręki.
Studia licencjackie oraz magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej ukończyłam w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Jestem również absolwentką studiów podyplomowych na kierunku: Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym. Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu, specyficznymi trudnościami w uczeniu się, opóźnionym rozwojem psychoruchowym oraz ich rodzinami. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyłam odbywając liczne praktyki w poradniach psychologiczno – pedagogicznych, ośrodkach wczesnej interwencji, a także w przedszkolach oraz szkołach specjalnych i integracyjnych. Uczestniczyłam też w wielu konferencjach naukowych i warsztatach dotyczących pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju. Jako terapeuta biorę również udział w turnusach rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu z całej Polski. W swojej codziennej pracy wykorzystuję wiedzę zdobytą na licznych kursach, szkoleniach, a także podczas kontaktów z innymi terapeutami oraz stosuję indywidualne podejście do każdego dziecka.
Ukończone kursy i szkolenia:
- Ruch Rozwijający wg Veroniki Sherborne z upoważnienia The International Sherborne Co-operation – poziom I;
- Terapia behawioralna dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu w teorii i praktyce – III modułowy kurs bazowy;
- Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych, Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej – cz. I i II;
- Picture Exchange Communication System – Poziom II;
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej;
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju;
- Trening jedzenia: praca z dzieckiem prezentującym wybiórczość pokarmową i inne trudności z karmieniem;
- Podstawy edukacji i terapii dziecka z autyzmem;
- Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej – cz. I;
- VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii;
- Diagnoza funkcjonalna dziecka z wykorzystaniem oceny rozwoju TEST PEP-R Profil Psychoedukacyjny E. Schoplera;
- Arteterapia i praca arteterapeuty;
- Program Rozwoju Poznawczego „Klucz do uczenia się”;
Oferuję:
- Zajęcia terapeutyczne z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
- Zajęcia terapeutyczne metodą dr Svetlany Masgutovej, programem integracji odruchów dynamicznych i posturalnych,
- Zajęcia metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
- Diagnozę funkcjonalną dzieci z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
- Terapię pedagogiczną,
- Konsultacje pedagogiczne,
- Konsultacje dotyczące wybiórczości jedzeniowej, trudności w karmieniu
- Trening Umiejętności Społecznych,
- Terapię ręki,
- Ocenę gotowości szkolnej,
- Diagnozę ryzyka dysleksji.