Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, trener umiejętności społecznych.
Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Studia magisterskie i tytuł psychologa zdobyła podczas 5-letnich studiów na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Swoje kwalifikacje podnosiła na studiach podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego, integracji sensorycznej, ale również psychologii sportu.
Ukończyła liczne kursy, które wiążą się Jej zainteresowaniami i kierunkami pracy, między innymi: Trening Umiejętności Społecznych, Alpakoterapia, Szkoła dla Rodziców i Wychowawców, Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne czy np. kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki.
Pracuje jako psycholog, terapeuta integracji sensorycznej i nauczyciel współorganizujący proces kształcenia.
W swojej pracy opiera się na budowaniu zdrowych relacji, wzajemnym szacunku, empatii i zrozumieniu dla doświadczanych emocji.
Wspiera terapeutycznie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym pomagając im podnosić kompetencje społeczno-emocjonalne.
