Zastępca dyrektora poradni. Pedagog specjalny, certyfikowany diagnosta przyczyn trudności szkolnych, terapeuta wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, oligofrenopedagog, surdopedagog.
Studia licencjackie oraz magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej ukończyłam w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Jestem również absolwentką studiów podyplomowych na takich kierunkach jak Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym oraz Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Na co dzień pracuję z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju, opóźnionym rozwojem psychoruchowym oraz trudnościami w uczeniu się. W swojej codziennej pracy wykorzystuję wiedzę zdobytą na licznych kursach, szkoleniach, a także podczas kontaktów z innymi terapeutami. Wciąż doskonalę swój warsztat i poszerzam swoją wiedzę oraz kompetencje.
Ukończone kursy i szkolenia:
- Szkolenie certyfikujące z zakresu diagnozy przyczyn trudności szkolnych oraz opiniowania psychologiczno – pedagogicznego;
- Teoria i praktyka EEG Biofeedback – szkolenie zgodne z wytycznymi Biofeedback Certification International Alliance;
- Ruch Rozwijający wg Veroniki Sherborne z upoważnienia The International Sherborne Co-operation – poziom I;
- Terapia behawioralna dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu w teorii i praktyce – III modułowy kurs bazowy;
- Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych, Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej – cz. I i II;
- Picture Exchange Communication System – Poziom II;
- Attention Autism;
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej;
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju;
- Trening jedzenia: praca z dzieckiem prezentującym wybiórczość pokarmową i inne trudności z karmieniem;
- Podstawy edukacji i terapii dziecka z autyzmem;
- Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej – cz. I;
- VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii;
- Diagnoza funkcjonalna dziecka z wykorzystaniem oceny rozwoju TEST PEP-R Profil Psychoedukacyjny E. Schoplera;
- Arteterapia i praca arteterapeuty;
- Program Rozwoju Poznawczego „Klucz do uczenia się”;