psychoterapia online i stacjonarnie

ENMOT

ENMOT metoda stymulacji obwodowej w zaburzeniach neurogennych TENS/EMS, poparta wieloletnimi badaniami, bezpieczna, a przede wszystkim skuteczna.

Kierowana głównie do pacjentów:

• dotkniętych rzadkimi zespołami genetycznymi (SMA, SLA, DMD, SCA, zespół Moebiusa, Charge, Treachera Collinsa),
  • z Zespołem Downa
  • z MPDz,
  • nienormatywną dystrybucją napięcia mięśniowego,
  • z rozszczepami całkowitymi
  • po udarach mózgu
  • z zaburzeniami w obrębie nerwu twarzowego (porażenie Bella, niedowłady po leczeniu stomatologicznym)

Skuteczna metoda terapii (niemowląt, dzieci oraz dorosłych) z:

• zaburzeniami połykania,
  • zaburzeniami artykulacji,
  • skróceniem wędzidełka planowanym do zabiegu oraz po
  • zaburzeniami symetrii twarzy,
  • jako bezpieczna alternatywa dla ręcznego masażu logopedycznego
  • z trudnościami dyzartrycznymi,
  • nadmiernym ślinotokiem,
  • makroglosją
  • szczękościskiem
  • bruksizmem
  • dystrofią mięśni w stanach po wypadkach, udarach.
  • podczas kształtowania się rozwoju mowy (np. trudności w pionizacji języka, wymowa międzyzębowa)
  • w patologiach procesu połykania;
  • w dolegliwościach bólowych w obrębie twarzy (neuralgie, bóle zatok)

ENMOT to skuteczne uzupełnienie terapii logopedycznej oraz ortodontycznej. Elektrodiagnostyka pozwala ocenić pobudliwość nerwów i mięśni oraz zastosować odpowiedni proces terapeutyczny. W ENMOT stosuje się prądy TENS/EMS o bardzo niskim natężeniu, które kierowane są do mięśni w celu usprawnienia ich funkcji. Zabieg pobudza do pracy włókna mięśniowe, wskutek czego następuje wzmocnienie siły, przyrost masy oraz objętości mięśni. Terapia jest całkowicie bezbolesna.
Elektroterapia oprócz działania leczniczego i przeciwbólowego znajduje zastosowanie w medycynie estetycznej, m.in. – wygładzenie zmarszczek mimicznych.

Więcej o terapii ENMOT jej zastosowaniu, skuteczności znajdziesz na: www.enmot.pl oraz kanale youtube.com (wpisując w wyszukiwarkę „enmot”).