• 06 WRZ 19
    • 0
    Adaptacja do przedszkola

    Adaptacja do przedszkola

    Skontaktuj się Mamy wrzesień, w wielu domach życie toczy się wokół pierwszych dni dziecka w przedszkolu. Część dzieci wbiegło wesoło do sali, chwyciło zabawki i poszło beztrosko do nowych kolegów. Piękny scenariusz , jednak nie zawsze jest tak łatwo, ba częściej spotykamy się z sytuacją kiedy jest jednak nieco trudniej. To czy dziecko polubi przedszkole

    • 11 LUT 19
    • 0
    Psychoterapeuta czy psycholog? Z kim rozmawiać o swoich problemach?

    Psychoterapeuta czy psycholog? Z kim rozmawiać o swoich problemach?

    Skontaktuj się Jaka jest różnica pomiędzy psychologiem a psychoterapeutą? Czym różnią się wizyty?  Kto może zalecić leki na sen? Kim jest interwent kryzysowy? Kto pomoże mi poradzić sobie ze stresem w pracy? Jak długo trzeba chodzić na terapię żeby poczuć się lepiej? O ile na początku wydaje się, że odpowiedzi na większość tych pytań są

    • 11 LUT 19
    • 0
    INTERWENCJA KRYZYSOWA W SZKOLE

    INTERWENCJA KRYZYSOWA W SZKOLE

    Skontaktuj się Cel: Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami i zagadnieniami wiążącymi się z pojawieniem się różnego rodzaju sytuacji kryzysowych na terenie szkoły. Odbiorcy: nauczyciele, pedagodzy, inni pracownicy szkolni. Czas trwania: minimum 4-6 godzin ( 2-3 godziny teorii, 3-4 godziny zajęć praktycznych i paneli dyskusyjnych w zależności od zaangażowania uczestników) lub 4 warsztaty po 2 godziny.

    • 23 STY 19
    • 0
    Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu a trudności z zasypianiem – jak pomóc sobie i dziecku?

    Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu a trudności z zasypianiem – jak pomóc sobie i dziecku?

    Skontaktuj się Wszystkich rodziców, bez względu na to, jak rozwija się ich dziecko często gnębią kłopoty wychowawcze i problemy z kontrolowaniem zachowania potomstwa. Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu wykazują bardzo wiele zachowań problemowych wśród których rodzice często wymieniają trudności z zasypianiem. Kłopoty ze snem występują u autystycznych dzieci z największym natężeniem. Najczęściej dzieci nie