• 14 PAŹ 19
    • 0
    NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA – CENTRUM PSYCHOTERAPII I ROZWOJU „LUSTRO” w Białej Podlaskiej

    NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA – CENTRUM PSYCHOTERAPII I ROZWOJU „LUSTRO” w Białej Podlaskiej

    Już od 10 października działamy również jako NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA – CENTRUM PSYCHOTERAPII I ROZWOJU „LUSTRO”.

    Stworzyliśmy jedyne takie miejsce w Białej Podlaskiej, w którym profesjonalną pomoc psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną otrzymają dzieci i młodzież, a także rodzice i nauczyciele.

    Z usług Poradni mogą korzystać:

    a) dzieci, młodzież ich rodzice lub opiekunowie oraz dorośli (osoby niepełnoletnie mają obowiązek zgłoszenia się do Poradni z rodzicem lub opiekunem prawnym);

    b) nauczyciele, wychowawcy, specjaliści z placówek oświatowych;

    c) przedstawiciele instytucji i organizacji pracujących z dziećmi i młodzieżą oraz na rzecz dzieci i młodzieży.

    OFERTA INDYWIDUALNA:

    1. Konsultacje psychologiczne.
    2. Konsultacje logopedyczne.
    3. Konsultacje pedagogiczne.
    4. Terapia ręki.
    5. Integracja sensoryczna.
    6. Wczesne wspomaganie rozwoju.
    7. Mediacje.
    8. Interwencja kryzysowa.

    OFERTA ZAJĘĆ GRUPOWYCH DLA DZIECI I MLODZIEŻY:

    1. Trening umiejętności społecznych.
    2. Socjoterapia.
    3. Kreatywne wspieranie rozwoju.
    4. SMYKOMULTISENSORYKA.
    5. Terapia przez zabawę dla dzieci z autyzmem.

    GRUPY WSPARCIA I WARSZTATY DLA DOROSŁYCH:

    1. Trening umiejętności wychowawczych.
    2. Trening umiejętności komunikacyjnych w rodzinie.
    3. Grupa wsparcia dla młodych mam.
    4. Grupa wsparcia dla rodziców dzieci z zaburzeniami okołorozwojowymi (ADHD, Asperger, autyzm).
    5. Wykłady i warsztaty dla nauczycieli.

    OPINIE WYDAWANE PRZEZ NIEPUBLICZNĄ PORADNIĘ:

    1. Specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja, dysortografia, dyskalkulia).
    2. Gotowość szkolna.
    3. Dostosowanie wymagań edukacyjnych.
    4. Objęcie pomocą psychologiczno-pedagogiczną.
    5. Potrzeba odroczenia spełniania obowiązku szkolnego dziecka.
    6. Odroczenie obowiązku szkolnego dziecka niepełnosprawnego.
    7. Zwolnienie z nauki drugiego języka.

    DIAGNOZA:

    1. Diagnoza i terapia psychologiczna.
    2. Diagnoza i terapia logopedyczna.
    3. Diagnoza i terapia integracji sensorycznej.
    4. Diagnoza i terapia trudności szkolnych.
    Leave a reply →